Sunday, May 2, 2010

Alhamdullilah..JAIS dah luluskan permohonan pembinaan Masjid At-Taqwa,Bdr Bukit Mahkota...




Alhamdulillah, pada 19 April 2010, pihak JAIS dengan no rujukan bil(76)dlm JAI.SEL.BPM/01/025 telah meluluskan permohonan jawatankuasa penaja pembinaan Masjid At-Taqwa,Bdr bukit Mahkota. Satu taklimat berkenaan berita baik ini juga telah diadakan di Surau Al-Buhairah pada 19/4/2010 dengan dihadiri oleh wakil-wakil surau di bdr bukit mahkota.Berkat kesabaran dengan penantian selama hampir 3 tahun sejak 2007, akhirnya kelulusan permohonan pembinaan ini dapat diluluskan.Sampailah masanya kita mengorak langkah ke fasa seterusnya yang memerlukan kerjasama semua pihak bagi merealisasikan pembinaan masjid At-Taqwa,Bdr Bukit Mahkota ini. Sama-sama kita berganding bahu ibarat "bulat air kerana pembetung, bulat manusia kerana muafakat".
Masih banyak lagi usaha yang perlu dilakukan. Begitu juga dengan sumbangan masyarakat setempat samada ada dari segi harta,tenaga, masa ,idea dan sebagainya amatlah dihargai.

Salam ukhuwah. Moga terjalin ikatan silaturrahim yang erat demi mencapai satu matlamat mendirikan masjid at-taqwa,bdr bukit mahkota.

No comments:

Post a Comment